სასწავლო რესურსის რეფლექსია
თემა: ,,ხერხემლიანი ცხოველები’’
სასწავლო რესურსი ეროვნული სასწავლო გეგმის საგნობრივი პროგრამის მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს და ხელს უწყობდეს გამჭოლი კომპენტეციის განვითარებას.
ამ
მიზნით შექმნილი რესურსი შეესამამება
ესგ-ეს შემდეგ სტანდარტებს.
ბუნება. VII.2. მოსწავლე ახასიათებს ორგანიზმების მრავალფეროვნებას.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ
მოსწავლე
·
იკვლევს
ნიშანთა ვარიაციებს ერთი სახეობის ფარგლებში,ქმნის მონაცემთა ბაზას და წარმოადგენს
პრაქტიკულად.
·
ადარებს
ხერხემლიანთა კლასის წარმომადგენლებს რამდენიმე
ძირითადი ნიშნით და ადგენს შესაბამის ცხრილს.
·
იყენებს
თეზა -ანტითეზის პრინციპს სისტემაში მოცემული ინდივიდის ადგილის განსაზღვრისათვის.
·
ახდენს
ორგანიზმების კლასიფიცირებას რამდენიმე ნიშან-თვისების მიხედვით და განმარტავს კლასიფიცირების
პრინციპს.
·
აგროვებს ინფორმაციას სახეობის მრავალფეროვნებასა და რიცხობრიობის
შესახებ.
გაკვეთილის სწავლების პროცესის ეფექტიანად
წარმართვა შეუძლებელია სასწავლო რესურსის გამოყენების გარეშე.გაკვეთილის მიზანი გვკარნახობს
რა ტიპის რესურსით მივაღწიოთ უკეთეს შედეგს:
·
ვიზუალური (პლაკატები,სქემები,ფოტოები
)
·
აუდიოვიზუალური (კომპიუტერი,ვიდეოკამერა)
რესურსი მოსწავლეებს დაეხმარათ უკეთ გაეაზრებინათ ცხოველთა სამყარო და თითოეული კლასისათვის დამახასიათებელი
ნიშნები,გავრცელების არეალი, მსგავსება და განსხვავება კლასებს შორის.
შემაჯამებელი
აქტივობის რესურსმა საშუალება მომცა გამეანალიზებინა რა ცოდნა და უნარები შეიძინეს მოსწავლეებმა აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით.
No comments:
Post a Comment