Tuesday, September 8, 2015

შეფასების რუბრიკა. ინტეგრირებული გაკვეთილი-ბუნება+ მათემატიკა

               ინტეგრირებული გაკვეთილი -ბუნებასა და მათემატიკაში-
                                  თემა ,,მოძრაობა და სიჩქარე’’ 
                                     შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
მოსწავლე მსჯელობს ტრაექტორიის ტიპებზე და აჯგუფებს მათ
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს,მაგრამ სჭირდება დახმარება
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს და მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები
მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე,მაგრამ
სჭირდება დახმარება
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე და ასაბუთებს მოსაზრებას
ახერხებს კომბინირებას ბუნების საკითხებთან მათემატიკური ამოცანებისას და ხსნის მას
მოსწავლე ვერ ახერხებს კომბინირებას და ვერ ხსნის ამოცანებს
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას ,მაგრამ ამოცანების ამოხსნისას სჭირდება დახმარება
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას ,მაგრამ ამოცანებს ვერ ხსნის სრულყოფი
ლად
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას , ამოცანებს ხსნის სრულყოფილად
კითხულობს დიაგრამებს
ვერ კითხულობს
სჭირდება დახმარება
კითხულობს
კითხულობს და ასაბუთებს


No comments:

Post a Comment