ინტეგრირებული გაკვეთილი -ბუნებასა და მათემატიკაში-
თემა ,,მოძრაობა
და სიჩქარე’’
შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
მოსწავლე მსჯელობს ტრაექტორიის ტიპებზე და აჯგუფებს
მათ
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს რა არის ტრაექტორია და
როგორი სახის არსებობს
|
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს,მაგრამ
სჭირდება დახმარება
|
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს
|
მოსწავლე მსჯელობს
რა არის ტრაექტორია და როგორი სახის არსებობს და მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები
|
მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო სიჩქარეზე
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების
სავარაუდო სიჩქარეზე
|
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო
სიჩქარეზე,მაგრამ
სჭირდება დახმარება
|
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო
სიჩქარეზე
|
მოსწავლე მსჯელობს ირგვლივ მყოფ სხეულების სავარაუდო
სიჩქარეზე და ასაბუთებს მოსაზრებას
|
ახერხებს კომბინირებას ბუნების საკითხებთან მათემატიკური
ამოცანებისას და ხსნის მას
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს კომბინირებას და ვერ ხსნის
ამოცანებს
|
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას ,მაგრამ ამოცანების
ამოხსნისას სჭირდება დახმარება
|
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას ,მაგრამ ამოცანებს
ვერ ხსნის სრულყოფი
ლად
|
მოსწავლე ახერხებს კომბინირებას , ამოცანებს ხსნის
სრულყოფილად
|
კითხულობს დიაგრამებს
|
ვერ კითხულობს
|
სჭირდება დახმარება
|
კითხულობს
|
კითხულობს და ასაბუთებს
|
No comments:
Post a Comment